lördag 31 december 2016

Sista december 2016. Inte klokt att det gått ett år till. Idag firar gubben och jag 20-årig förlovning och han överraskade mig verkligen med den här idag


En helt ljuvligt underbar rosbukett. Fotot är dåligt, men det är så mörkt så det är svårt att fota. 20 rosor i riktigt mörkt röd färg. Jag blev så glad när jag fick den. Han är allt en liten romantiker i alla fall, haha.


Så vill jag passa på och önska er ett Gott Nytt År. Hoppas nästa år blir ett bra år och att jag får till ett inlägg lite oftare än under detta. Ha det så gott så hörs vi!

Kram Elzie

9 kommentarer:

Monica sa...

Grattis på förlovningsdagen! Vilken härlig bukett! Den påminner mig om den jag fick när vi firade guldbröllop, 50 st röda rosor...
Ett Gott Nytt år ber jag att få önska!
Nyårskram, Monica

Vardag och flärd sa...

Grattis till era 20 år!
Gott Nytt År!
Kram Eva

Ezter sa...

Grattis en dag för sent :) Så fin bukett! Önskar er en fin fortsättning på 2017!

Erikslundsliv sa...

Grattis till jubiléet! Vilka härliga rosor!
God fortsättning på det nya året!
Kram, Ann

Lisa i byn sa...

Grattis till förlovningen, lite försent.
Och god fortsättning 2017.
Håll i hatten, för fy vad det blåser.

Evas Kvarnaro sa...

Din karl vet hur han ska göra dig glad, knallröda rosor, de skulle även jag vilja ha.
Jag älskar rosor och jag älskar färgen röd , romantik där emellan vill jag också ha.
Lycka till och grattis till de 20 åren.
Önskar också ett gott nytt år/ Eva

Anonym sa...

Jag tackar och bockar från mig. Bloggen är stängd pga olika skäl. Kommer aldrig att använda mig av detta namn igen, så du vet/Ezter

Black Iris sa...

Hej på dig! Jo egentligen har jag väl inget emot tapeter på garderobsdörrar men eftersom vi nu skulle tapetsera om hela rummet ville vi inte ha kvar det så. Ett himla jobb var det att få bort i alla fall :)

Kram Maidi

Herr Nilssons Fru sa...

Jaha ja. Här kommer jag och grattulerar lite sent till alla år av kärlek. Hoppas de följs av minst 100 till.
Ibland kan man bli glatt överraskad med vackra blommor - härligt!!
Hoppas året 2017 startat bra. Snart dax för årets första inlägg kanske ??

Kramiz