torsdag 1 september 2011

Ännu ett firande

Hej på er! Ja, så har nästan hela den här veckan gått också. Skulle ju gjort ett inlägg tidigare, hade jag tänkt, men måste erkänna att jag helt enkelt inte haft lust. Har inte varit den roligaste veckan i mitt liv, om man säger så.

Men nu var det ju firande det skulle bli. Och det gäller den här kvinnan:


Detta är ett foto på min mor. Ung och oförstörd, som de säger, haha. Jag vet inte hur gammal hon är på kortet, och hon minns inte riktigt heller, men att det är ett tag sen förstår man ju. Speciellt när jag säger att hon fyller 85 (!) år idag. Inte klokt att hon är så gammal - redan!

Idag ska vi sex syskon, med respektive, träffas på en restaurang i stan och fira henne. Det ska bli så kul att träffas allihop igen för det blir inte så ofta.

Men först och främst är det DIN DAG mor så ETT STORT GRATTIS TILL DIG!!!

Ha det så gott så hörs vi!

Kram Elzie

9 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Niger och säger..Grattis till lilla mamma!
Så mysigt att träffas..och gå ut och äta!
Jag har inte fixat ngt för min lilla mamma än. Hon fyllde för ett par veckor sedan. Men kanske skulle göra som ni..gå ut och äta!
Önskar dej en underbar både dag och kväll!!
Kram Annika

Maria sa...

Grattis lilla söta mamma...så mysigt ni kommer att ha det. Roligt när alla kan träffas. Önskar dig en fin dag. Kram Maria

bakom berget sa...

Grattis till din mamma! Hoppas ni får en rolig deg! Kram Åsa.

karina sa...

Hejsan!
Klart jag ska vara värst....30 år den 14 augusti "ler". nog börjar det bli lite höstaktigt ute och barbent är man inte längre. Roligt att träffas allihopa och fira för det är inte så ofta man träffs när man är många syskon. Ha det gott, Karina.

Lisa sa...

Hej min vän..Oj så underbart att få fira lilla mamsen. Grattis till henne och ha en skön kväll med nära och kära...


Kram Lisa

Anki sa...

Grattis till din mor...å till ER oxå!
Önskar er en toppenkväll & en finfin helg!

Kram kram från en sjuuuuukis!

Lisbet sa...

Grattis till din mor!
Så fin hon är på fotot.
Själv ska jag och på loppis osv med min mor, ett år äldre än din, efter en stund :)

Ha en fin helg och hoppas nästa vecka blir riktigt bra!

kram

skifferhuset sa...

Ett stort grattis till din Mor! Hoppas ni har haft en trevlig samvaro tillsammans! Kram Iréne

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hurra for bursdagsbarnet! Håper dere hadde en strålende feiring.
Klem