torsdag 5 april 2012



Hej på er! Ville bara kika inom och önska er en riktigt GLAD PÅSK! Hoppas ni får en skön helg.


Här är det inte så mycket planerat. Ska mest vara här hemma, tror jag. Blir kanske någon tur till campingen också och fixa golvet till förtältet som visst hade slitit sig. Det är krafter i det där vattnet!


Hoppas ni får njuta av lite ledighet nu. Och att ni får umgås med nära och kära. Vädret ska ju bli skit, men det får vi ta. Kör försiktigt i snön som dom "lovat" i morron.

Vill också passa på att tacka för alla goa kommentarer jag får. Samt be så hemskt mycket om ursäkt för att jag varit en dålig kommenterare (heter det så?). Kan bara hoppas det blir bättre.

Ha det så gott så hörs vi!

Kram Elzie

11 kommentarer:

Miruschka sa...

Här kommer en Glad Påsk-kram♥ från mig!

Monica sa...

En riktigt GLAD PÅSK till dig också!
Varm påskkram, Monica

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en fin påskhelg!
Kram/Lena

nattugglan sa...

Glad Påsk till dej oxå.. vi skall ha hit ett par imorn på lite fika..o sen på sönda ska mor o far komma hit på mat.. annars är det "de vanliga" här..Ha en skön helg.

Änglarna finns sa...

Önskar dej en underbar Påskhelg..vännen!!
Kram Annika

bakom berget sa...

En riktigt god och glad påsk önskar jag Dig min vän!
Kram Åsa.

Härliga Livet sa...

En riktigt Glad Påsk önskar jag dig Oxå.
Kram Pernilla

Änglarnas hus sa...

Gald Påsk till dig goa Elzie!!

Kram Kram Sanne

Lisbet sa...

Glad Påsk till dig!
Vi må höras :)
kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kram,
Regina

Ps. Roligt att du vill delta i min utlottning=)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom for å ønske deg en fortsatt God Påske...
Endelig ble det påskefeie på meg også...men ute er det snø og atter snø - å jeg vil ha vår, sitte ute i sola som ikke er her...men det må da snart komme noe finvær...
Håper dere får ordna med plattingen til campingvogna...