fredag 27 april 2012

Helg igen!

Hej på er! Ytterligare ett inlägg utan foto. Börjar jag dattna av på riktigt - eller??? Men jag har lite att pyssla med nu och tänkte kika inom och önska er en riktigt fin helg. Tänk om det kunde stämma att det ska bli varmt och gott i helgen. Här skiner solen just nu, men för någon timme sen så öste regnet ner så man vet aldrig.

Vill passa på att tacka för goa kommentarer också. Har varit dålig på att besöka er på sistone, men jag lovar, jag återkommer, haha.

Här är det någon som visst fått snurren riktigt nu. Smäller av smällare så det står härliga till. Kan inte påminna mig om att det är nyårsafton nu?! Och det är definitivt inte tillåtet, det är då så sant som det är sagt. Vet inte om det gäller hela Sverige, men här har vi förbud mot smällare utom vissa kvällar. Men det var inte det jag skulle babbla om nu.

Önskar er alla en skön helg, som sagt. Ska bli kul att läsa vad ni pysslat med för kul i helgen sen. Ha det så gott, ta hand om varann, så hörs vi!!

Kram Elzie

13 kommentarer:

Maria sa...

Önskar dig också en fin och skön helg.
Kram Maria

Käranån sa...

Önskar dig en varm och skön helg!

Inger Marie sa...

Ønsker deg en fin og solig helg,Elzie:))

Monica sa...

Önskar dig en riktigt skön helg också!
Här ska vi ha gäster två av dagarna, så det blir både jobb och nöje...
Kram, Monica

Bittan sa...

Same same :-)
Kram Bittan

Viola sa...

Njut utav det vackra vädret, ha en fin helg, kram

Viola sa...

Njut utav det vackra vädret, ha en fin helg, kram

Elsa och Helena sa...

Önskar dig en trevlig helg...här jobbas det hela helgen...KRAM Helena

Hanna sa...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna

Bea sa...

Hej!
Hoppas du får en fin helg! /Bea

skifferhuset sa...

Önskar dig en fin Valborg! Kram Iréne

Snäckskalsdalen. sa...

Ha en riktigt trevlig fortsättning på helgen du också. Och här skulle vara så ooootroooligt fint väder, men det vet jag då inte vart det tagit vägen.
Agneta kram

Herr Nilssons Fru sa...

smyger in...
oh
önskar Glad Valborg

Kramiz